گفتمان انقلاب اسلامی

راه امام ، کلام امام

گفتمان انقلاب اسلامی

راه امام ، کلام امام

جوانان به خصوص بسیجیان باید جریانی را راه اندازی کنند که گفتمان و اصطلاحات امام خمینی(ره) در آن ساری و جاری باشد تا نگذارند دشمنان داخلی و خارجی به اهداف پلید خود -که همان فراموش کردن گفتمان، تحریف و از بین بردن اندیشه های امام راحل است، برسند.

بایگانی

فهم و شعور سگهای ایران از پادشاه عربستان بیشتر است

رضا محمدی | سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ
علی انصاریان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به خوشحالی پادشاه عربستان از آتش سوزی ساختمان پلاسکو واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی انصاریان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تشکر از همدردی و ارسال پیام های تسلیت اقصی نقاط جهان به ایران در پی آتش سوزی ساختمان پلاسکو نسبت به ابراز خوشحالی سلمان عبدالعزیز پادشاه عربستان که از آتش سوزی این ساختمان خدارا شکر کرده بود واکنش نشان داد.

وی نوشت:
"سلام،به نام خدا؛ آقای سلمان عبدالعزیز پادشاه عربستان: من یک شهروند ایرانی هستم، روز گذشته در ایران یک ساختمان آتش گرفت و سپس فرو ریخت و تعدادی از جگرگوشه های کشور من در این سانحه شهید شدند که این اتفاق من و ملتم را داغدار کرد. پس از حادثه پیامهای تسلیت از اکثر نقاط دنیا برای مردم من ارسال شد که نمیدانم چگونه از آنها تشکر کنم ولی زمانی که من در فضای مجازی اخبار این حادثه را دنبال میکردم پیام شما را دیدم که در توییتر به خاطر این اتفاق خدا راشکر کرده بودی و خوشحال به نظر می آمدی.برای یک لحظه از شدت عصبانیت برافروخته شدم ولی خبر بعد که خواندم مربوط به سگهای زنده یاب پلیس ایران بود که منتظر بودند برای جستجو وارد عملیات شوند ولی جالب این بود که این سگها در تصویر به گونه ای ناراحت به نظر می آمدند، با دیدن عکس سگها به فکر فرو رفتم و با خود گفتم مگر ممکن است خبری که سگ را ناراحت می کند یک انسان را خوشحال کند مگر اینکه آن انسان به ظاهر انسان باشد ولی درک و فهم و شعور و اصالت آن انسان از سگهای پلیس ایران هم کمتر باشد، و این نتیجه من را آرام کرد و من خوشحالم در کشوری زندگی میکنم که فهم و شعور سگهای آن از پادشاه کشوری چون عربستان بیشتر است و اینک من به خاطر این نعمت خدا را شکر میکنم. یا على.جانم فداى وطنم ایران. نشر کنیم تا همه بدونند ما ایرانى هستیم و ایرانى میمانیم و پشت سر هم هستیم،با هر قومیت و زبان و لهجه."

فهم و شعور سگهای ایران از پادشاه عربستان بیشتر است/مقایسه سگ های ایران با پادشاه عربستان توسط انصاریان

انتهای پیام/
  • رضا محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی